A Red Bull csapata tizenkét különböző változtatással fejlesztette tovább autóját az előző évi modellhez képest, miközben az ausztráliai szezonnyitóra készül.

Az új szezon előtti fejlesztési versenyben a Red Bull kitűnik az RB21-es kocsin végrehajtott nagyszámú módosításával. A négy világbajnoki címmel rendelkező Max Verstappen és csapattársa, Liam Lawson autóján számos frissítést eszközöltek, melyeket részben már a szezon előtti teszteken is láthatott a közönség.

A csapatok azért igyekeznek minél több teljesítményt kisajtolni jelenlegi autóikból, mert 2026-ban jelentős szabályváltozások lépnek életbe, beleértve az új erőforrásokat is.

A tesztelés ugyanakkor csalódást keltően alakult a Red Bull számára, hiszen ők teljesítették a legkevesebb kört, és egyértelműen lemaradtak a McLaren és a Ferrari mögött tempó tekintetében.

Verstappen már jelezte, hogy véleménye szerint nincs olyan autója, amivel győzhetne a melbourne-i Albert Parkban vasárnap. Az RB21-es modell új első szárnnyal, orrkúppal, első felfüggesztéssel, padlólemezzel, padlóperemmel, motorburkolattal, hűtőbordákkal, hátsó felfüggesztéssel, első szárnnyal, hátsó szárnnyal és gerendaszárnnyal érkezik a hétvégére.

Az Aston Martin szintén tizenkét változtatást hajtott végre, míg a Haas tizenhárom módosítással vezeti a listát. A Ferrari legnagyobb változtatása az, hogy áttért a pull-rodról a push-rod felfüggesztésre, ami „számos fejlesztési lehetőséget nyitott meg" számukra. A Mercedes és a többi csapat is jelentős frissítésekkel készül a szezonnyitóra.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL