Valószínűleg nem túlzó az a kijelentés, hogy Verstappen csapattársának lenni az egyik legnehezebb feladat az F1-ben. Jövőre Isack Hadjaré lesz az a „kiváltság”, hogy megpróbálhatja megnehezíteni a holland bajnok életét, ami korántsem ígérkezik könnyűnek, ha figyelembe vesszük, hogy mióta Verstappen 2016-ban csatlakozott a bikásokhoz, rendre jobban jött ki a házon belüli küzdelmekből.
Daniel Ricciardo volt az első márkatársa a bikásoknál, és az ausztrál eleinte még le tudta győzni a még mindig nagyon fiatal és tapasztalatlan kollégáját. Idővel azonban fordulni kezdett a kocka, és Verstappen egyre inkább rátelepedett a többszörös futamgyőztesre. Azóta pedig Pierre Gasly, Alex Albon, Sergio Perez, Liam Lawson és Juki Cunoda sem tudta vele tartani a lépést.
Van egy beszédes statisztika is, amely jól mutatja, hogy a négyszeres bajnok milyen fölényben volt a garázs másik oldalával szemben. Az talán még nem meglepő, hogy miután 2016-ban felkerült a Red Bullhoz, Ricciardo még jobb volt nála az időmérőkön, hiszen abban az idényben 11-6-ra győzte le Verstappent.
2017 aztán szintén jól indult az ausztrál számára, hiszen az első négy hétvégéből háromszor ő kvalifikált jobban. Ezek után viszont jött a fordulat, hiszen a maradék 37 nagydíjon, ahol csapattársak voltak, Verstappen 27 alkalommal kezdett jobb rajthelyről. Ez már önmagában elég erős, de miután Ricciardo 2018 végén távozott az istállótól, az időmérős párharcok még egyoldalúbbá váltak.
2019-től kezdődően ugyanis a most 28 éves pilóta 152 időmérőn szerepelt [a sprinteket nem számolva], és ebből 140 alkalommal ő végzett előrébb, miközben csupán 12-szer tudta őt legyőzni a másik Red Bull-autó. Az idei szezon különösen durva volt, hiszen Verstappen 24-0-ra verte Lawsont és Cunodát, miközben 2024-ben Perez ellen 23-1-re győzött.
A négyszeres bajnok jelenleg egymást követő 31 kvalifikáción végzett jobb helyen, mint az aktuális csapattársa, ami valóban óriási dominanciát mutat, így kíváncsian várhatjuk, Hadjar miként fog majd boldogulni a 2026-os szezonban.
