Miután a szezon harmadik versenyétől átvette Liam Lawson helyét, a japán pilóta lehetőséget kapott a hátralévő futamokon, hogy bizonyítsa alkalmasságát a Max Verstappen melletti pozícióra.
Lawsontól eredetileg azt várták, hogy három tizeden belül maradjon Verstappenhez képest, de az új-zélandi pilóta két egymást követő Q1-es kiesése beavatkozásra késztette a Red Bullt.
Cunoda ugyan nem tudta teljesíteni az elődjével szemben támasztott kezdeti elvárásokat, de két Q3-as szereplése és a bahreini pontszerzése felülmúlta Lawson eredményeit. A japán versenyző időnként figyelemreméltó potenciált mutatott, amely arra utal, hogy ő lehet a megoldás a Red Bull makacs másodpilóta-problémájára.
A szaúdi hétvégén Cunoda elfogadható távolságra volt Verstappentől, mígnem egy Q3-as hiba a nyolcadik helyre sorolta, miközben csapattársa megszerezte a pole pozíciót. Marko ugyanakkor hangsúlyozta, hogy Cunoda várhatóan hozni fogja az elvárt eredményeket, amint jobban megszokja a Red Bull szeszélyes RB21-es autóját.
„A szabadedzéseken, amikor nem olyan nagy a nyomás, két-három tizedet veszít” – nyilatkozta Marko a Motorsport.com-nak. „Az időmérőn kicsit túlhajtja az autót, de jó úton halad, hogy teljesítsen és megszerezze a szükséges pontokat. Amikor nagy a nyomás az időmérőn, akkor kell bizonyítania."