A címvédő csupán a hetedik leggyorsabb időt érte el a második szabadedzésen, több mint hat tizedmásodperccel elmaradva a Ferrari pilótája, Charles Leclerc tempójától. Figyelemreméltó módon Verstappen lassabb volt a Racing Bulls párosánál is, akik közül Cunoda Júki a negyedik, Isack Hadjar pedig a hatodik helyen végzett.
A holland kevesebb kört teljesített a versenyszimulációjában, miközben az autója első részén beállításokat módosítottak, ami egyértelmű jele volt elégedetlenségének. Új csapattársa, Liam Lawson még rosszabbul járt, a 17. helyen fejezte be az edzést, további hat tizeddel lemaradva Verstappentől.
Az első szabadedzésen Verstappen az ötödik helyet szerezte meg, közelebb volt a leggyorsabb időhöz, de még így is majdnem fél másodperccel elmaradt 2024-es riválisa, Lando Norris idejétől.
„Az autó, amit a legtöbbet küszködni láttam, valójában Max Verstappen Red Bullja volt" – nyilatkozta Brundle, aki a Sky Sports F1 szakértőjeként az első kanyarnál figyelte a versenyzőket. „Hatalmas megcsúszása volt középen, és valóban össze kellett szednie az autót."
Az edzés későbbi szakaszában a csapatok lágy gumikat szereltek fel az időmérős szimulációkhoz. Verstappen kénytelen volt feladni első körét, miután feltűnő alulkormányzottságot tapasztalt az első és harmadik kanyarban, ami különösen problémás a világbajnok számára, aki közismerten „allergiás" erre a jelenségre.