Helmut Marko elmondása szerint a szurkolók kedvence meglepetésszerűen jelent meg a 2025-ös szezonnyitón, ami az első alkalom volt, hogy Ricciardo a paddockban járt azóta, hogy tavaly a Szingapúri Nagydíj után elbúcsúzott a Red Bull családtól.
Az ausztrál versenyzőt a Marina Bay-pályán rendezett futam után menesztették az RB csapattól, helyét Liam Lawson vette át az utolsó hat versenyre. Ez véget vetett Ricciardo álmának, hogy visszatérjen a Red Bullhoz Sergio Perez helyére, aminek következtében teljesen hátat fordított az autósportnak.
Lawsont végül előléptették Perez helyére, azonban mindössze két verseny után visszasorolták a Racing Bullshoz. A Red Bull Cunoda Júkit helyezte át a Milton Keynes-i csapatba Max Verstappen mellé, mondván, szükségük van a japán pilóta tapasztalatára az RB21-es fejlesztéséhez.
Verstappen többször is panaszkodott, hogy az RB21-es számos problémával küzd, míg Lawson a mezőny végén vergődött. Az új-zélandi az utolsó helyről indult mind a kínai sprintversenyen, mind a Kínai Nagydíjon, ami arra kényszerítette a Red Bullt, hogy sokkoló változtatást hajtson végre a Japán Nagydíj előtt.
Lawson lefokozása után több F1-es rajongó is felvetette Ricciardo nevét, azonban Marko a Motorsport.com holland kiadásának hangsúlyozta
„Daniel soha nem volt opció a japán futamra. Ő már befejezte utolsó versenyét és azóta távol maradt a Forma-1-től. Röviden megjelent Ausztráliában, de azt hiszem, csütörtökön már újra elment. Ez soha nem volt téma."