A wokingi és a milton keynesi csapat várhatóan idén is megküzdenek a F1-es bajnoki címekért. A McLaren tavaly letaszította a Red Bullt a trónjáról, és megszerezte első csapatbajnoki címét 1998 óta, míg utóbbi csapat a harmadik helyre csúszott vissza.
A Red Bull az előző két konstruktőri bajnokságot megnyerte, de míg Max Verstappen sorozatban negyedszer lett F1-es bajnok, a csapat megfizette az árát annak, hogy Sergio Perez csapattársa pontjainak mindössze 34,8%-át szerezte meg.
A Red Bull szerint a McLaren "nagyon kockázatos" megoldást választott 2025-ös F1-es autójuk első felfüggesztésénél.
A McLaren nem ücsörgött a babérjain a konstruktőri cím megszerzése után, annak ellenére sem, hogy 2025 az utolsó év az F1 2026-os motor- és karosszéria-szabályváltozásai előtt.
Az egyik változtatás, amelyet a McLaren az MCL39 tervezésekor eszközölt, és amely különösen felkeltette Waché, a Red Bull technikai igazgatójának figyelmét, az a McLaren első felfüggesztése.
Bár a McLaren első felfüggesztése a Bahreini Nagydíj helyszínén megragadta Waché figyelmét, a Red Bull-főnök elismeri, hogy csapata szerint ez "nagyon kockázatos" lehet. A McLaren lejjebb helyezte a felső lengőkar hátsó tagjának belső rögzítési pontját, hogy növelje az anti-dive hatást.
"Amikor van időnk, megnézzük mások megoldásait", mondta Waché a Canal+-nak. "Néhány dolog érdekes, néhány kevésbé. A McLaren határozottan érdekes, elvégre sok hajlékony szárnyuk van elöl és hátul is."
Nem ő az egyetlen azonban, aki feljegyezte ezt, mivel Gary Anderson is azon a véleményen volt, hogy a McLaren lengőkarja "merész lépés" a csapattól.
Nem a McLaren azonban az egyetlen autó, amely felkeltette Waché figyelmét az F1-tesztek során, mivel a Red Bull technikai igazgatója a Ferrari gépe iránt is érdeklődést mutatott.
"A Ferrari is érdekes", folytatta a francia szakember. "Úgy gondolom, megpróbálták kijavítani azokat a problémákat, amelyekkel a múltban szembesültek. Azt hiszem, nagyon szoros küzdelem lesz négy csapat között", mondta.