A holland már a szabadedzések után arról beszélt, hogy ezen a hétvégén bajban vannak, és valószínűleg nem lesz esélyük a győzelemre. Ez végül be is igazolódott, de ettől függetlenül erős versenyt teljesített, és a futam eleji káoszt túlélve nagyszerű lágy gumis etapot ment, számos ellenfelét maga mögé utasította és felért a harmadik helyre.
A leintés után meg is kérdezték tőle, hogy milyennek látta belülről például a rajtot, ahol a külső íven próbált meg a kerékvetőn fékezni, miközben négy autó volt egymás mellett. „A futam eleje nagyon hektikus volt számomra. A rajtom remekül sikerült, nagyon hosszú út vezet az 1-es kanyarig, én pedig a külső ívre helyezkedtem.”
„Három-négy autó volt egymás mellett, a kerékvetőre kerültem, folyamatosan leért az autó alja, majd közel voltam ahhoz, hogy a füvön összetörjem az autót. És ezek után is sok minden történt, körülöttem mindenki lágyakon volt, míg én a közepesen, ezért nem volt könnyű dolgom. Emiatt az első etap a túlélésről szólt, és megpróbáltam a lehető legtovább menni azon a szetten.”
„Aztán amikor feltettük a lágyakat, kicsivel versenyképesebbé váltunk, kicsivel jobban éreztem magam. Ez alapvetően egy nehéz hétvége volt számunkra, de az, hogy a második helyért küzdhettem azok után, ami az első körökben történt, erős eredménynek tekinthető.”
Ami pedig a verseny végi VSC-t illeti, Verstappen jó eséllyel Leclerc-t is megelőzhette volna, de erre végül nem volt igazi esélye. „Nos, néha szerencséd van, máskor pedig nincs. Olykor neked segít a biztonsági autó, máskor pedig ellened van.”
A holland végül azt is elmondta, hogy bár a futam során volt egy furcsa rádiózás, ahol azt hallhattuk, ahogy a mérnöke vélhetően a stratégákkal beszél a két kiállás lehetőségéről, igazából hamar elkötelezték magukat az egy kerékcsere mellett, és ezen nem is akartak módosítani.
-crop-1200x800_640x427.jpg)