Max Verstappen ismét megvillantotta zsenialitását a 2025-ös interlagosi futamon. A holland a boxutcából rajtolt – hivatalosan a 19. helyről – és végül harmadikként ért célba, ráadásul három kiállást teljesített, köztük egyet a verseny elején egy defekt miatt. A holland ezzel már tíz igazi visszatérésnél jár a Forma–1-ben, amikor a nyolcadik vagy annál hátrébbi rajtpozícióból jutott fel a dobogóra.
Összesen 32 olyan dobogós helyezése van, amelyet nem az első három rajthelyről szerzett. De nem mindegy, hogy valaki két pozíciót javít, vagy a mezőny sűrűjéből tör előre a legjobbak közé – Verstappen ezekben a szituációkban is rendre bizonyította, miért tartják a sportág egyik legnagyobb tehetségének.
2016 – Osztrák Nagydíj (P8–P2)
A Red Bullnál újoncként versenyző Verstappen már bemutatkozó évében, 2016-ban megmutatta, mit tud. Spielbergben csak a nyolcadik helyet szerezte meg az időmérőn, de már a rajtnál több pozíciót javított. Kihasználta Sebastian Vettel műszaki hibáját és a biztonsági autós szakaszt, majd sokáig vezetett is, mielőtt a két Mercedes megelőzte. A dobogó harmadik fokát így is megszerezte.
2017 – Kínai Nagydíj (P16–P3)
A sanghaji időmérőn gyújtásprobléma miatt nem tudott gyors kört futni, így csak a 19. helyről indulhatott. Már az első két percben kilenc autót előzött meg, a káoszos futamon pedig kihasználta a biztonsági autót és a riválisok hibáit. A csúszós pályán végül harmadikként ért célba, miután Daniel Ricciardót megelőzte, de Sebastian Vettel vissza tudta őt előzni.
2018 – Amerikai Nagydíj (P18–P2)
Austinban a futóműproblémák és váltócsere miatt csak a 18. helyről rajtolhatott. A rajtja kiválóan sikerült, és a 23. körre már Valtteri Bottasszal csatázott a harmadik helyért. A hollandot végül másodikként intették le, újabb bravúros visszatérést bemutatva.
2021 – Orosz Nagydíj (P20–P2)
A szezon, amikor megszerezte első világbajnoki címét, Szocsiban sem indult könnyen. A motorcsere és egy korábbi büntetés miatt az utolsó helyről kellett indulnia. Már az első körben három pozíciót javított, majd a stratégiai döntés – időben slick gumikra váltott, amikor száradni kezdett a pálya – második helyet ért neki Lewis Hamilton mögött.
2022 – Magyar Nagydíj (P10–P1)
A Q3-ban elkövetett hiba miatt csak a tizedik rajtkockából indulhatott, de a versenyen gyorsan javított. A DRS segítségével több előzést is bemutatott, és Charles Leclerc ellen is megvívta a csatát. A futamot végül megnyerte, újabb emlékezetes felzárkózást produkálva.
2022 – Belga Nagydíj (P14–P1)
A motor- és váltócsere miatt hátrasorolt Verstappen már az első körben nyolcadik volt, a 12. körre pedig a vezetést is átvette. Innentől kezdve megállíthatatlanul haladt a győzelem felé Spa-Francorchamps-ban, miközben riválisai tehetetlenül figyelték előretörését.
2023 – Szaúd-arábiai Nagydíj (P15–P2)
Jeddában a féltengely hibája miatt a 15. helyről rajtolt, de a Red Bull tempója verhetetlen volt. Verstappen sorra hagyta maga mögött a mezőnyt, és végül csapattársa, Sergio Pérez mögött második lett.
2023 – Miami Nagydíj (P9–P1)
Charles Leclerc balesete miatt félbeszakadt az időmérő, így Verstappen csak a kilencedik helyről indulhatott. A futamon viszont gyorsan átvágta magát a mezőnyön, Bottast is megelőzve, és megszerezte a győzelmet.
2024 – Brazil Nagydíj (P17–P1)
2024-ben Interlagosban esős időjárás, piros zászlók és motorcsere tette különlegessé a futamot. Verstappen a 17. helyről rajtolt, de hibátlan taktikával, gyors tempóval és jó döntésekkel megnyerte a versenyt.
2025 – Brazil Nagydíj (boxutcából – P3)
Egy évvel később ismét Brazíliában született meg az újabb legendás visszatérés. Verstappen „vacaknak” nevezte az időmérőjét, miután a Q1-ben búcsúzott, majd bevállalt egy motorcserét, ezért a boxutcából rajtolt. A holland azonban ismét ámulatba ejtette a közönséget: a 19. helyről indulva harmadik lett, George Russellnek pedig esélye sem volt megvédeni dobogós pozícióját.
