Úgy tűnik, az F1.com szakértői nehezen tudtak különbséget tenni a pilóták szingapúri teljesítménye között, hiszen a top 10-es listán összesen négy holtverseny is szerepel. Az első hely ugyanakkor kivételt képez ez alól, hiszen Russell a maximális 10-es pontszámot zsebelte be, ami nem meglepő, ha figyelembe vesszük, mit rakott le az asztalra.
A pénteki nap folyamán ugyan ő is találkozott a fallal, de ez látszólag nem szegte sem a kedvét, sem pedig az önbizalmát, így szombaton stílusosan vágott vissza, és két olyan kört futott a Q3-ban, hogy azt nehéz volt elhinni. Már csak azért is, mert az utcai pálya és a körülmények papíron nem kedveztek a Mercedesnek, Russell viszont nem hagyott kérdést azzal kapcsolatban, hogy ezúttal ki volt a legjobb.
Vasárnap aztán a versenyen is folytatta a remeklését, és miután letudta a rajtot, már vissza se nézett, és összességében simán húzta be az idei második futamgyőzelmét, így valóban jár neki az elismerés.
A második helyen eközben Max Verstappen zárt, aki magát a hétvégét is ebben a pozícióban abszolválta. A Red Bull úgy érkezett meg a helyszínre, hogy ők nyerték az előző két futamot, de Szingapúrtól előzetesen tartottak a múltbéli fiaskók miatt. Az elmúlt napok ugyanakkor bizonyították, hogy a bikások valóban előreléptek az RB21-gyel, és bár alapvetően nem volt hibamentes a hétvégéjük, a McLarent így is sikerült legyőzniük.
Bár azt sosem tudjuk meg, hogy Verstappen számára meglehetett volna-e a pole, hiszen az utolsó gyorskörét nem fejezte be, de a második helyről startolva a versenyt is ebben a pozícióban zárta, és sikerült maga mögött tartania Lando Norrist, aminek köszönhetően néhány pontot még lecsípett a bajnoki hátrányából.
A harmadik helyen eközben jön is az első holtversenyünk, méghozzá két olyan névvel, akikkel nem találkoztunk az élmezőnyben. Carlos Sainz és Oliver Bearman is 8,4 pontot kapott a zsűritől, miután mindketten pontszerző pozícióban fejezték be a 62 körös futamot. Sainz esetében ez nyilván nem kis fegyvertény, hiszen az időmérő után mindkét Williamst kizárták.
Ez azt jelentette, hogy a spanyol a 18. pozícióból kezdte meg a körözést, majd pedig kiegyensúlyozott és erős köröket futva sikerült elnyújtania az első etapját, hogy aztán a verseny végén a lágyakon kezdje meg a vadászatot. Több riválisát is maga mögé utasítva végül pedig az egy pontot érő tizedik hely lett az övé, ami remek teljesítmény, ha figyelembe vesszük, mennyire nehéz előzni a szingapúri aszfaltcsíkon.
Bearman esetében eközben elmondható, hogy szinte az egész hétvégén ő volt a jobbik haasos, és már a szabadedzések alatt megmutatta, hogy jó a tempója. Ezt a kvalifikáción aztán egy Q3-as szerepléssel erősítette meg, majd a versenyen keményen küzdött, hogy be tudjon jönni a kilencedik pozícióban. Bár elmondható, hogy ez nem egetrengető eredmény, de mind neki, mind pedig a csapatnak nagy szüksége volt a bajnoki pontokra és a morális lökésre.
Az erősorrend ötödik helyén újabb holtverseny következik Andrea Kimi Antonellivel és Fernando Alonsóval, akik egyaránt 8,2 pontot kaptak. A Mercedes újonca már Bakuban is remekül szerepelt, Szingapúrban pedig bizonyította, hogy valóban kezd visszatérni az év eleji formájához. Bár saját elmondása szerint az időmérő és a futam is sikerülhetett volna jobban, az ötödik hely így sem rossz eredmény, hiszen erre a folytatásban is lehet építkezni.
Ami pedig Alonsót illeti, az Aston Martin veteránja szinte az egész futamon át dühöngött valami miatt, de ez nem volt befolyással a sebességére. A spanyol a tizedik pozícióból indulhatott, de hamar nyert két helyet, majd a csapat által elrontott kerékcsere ellenére is vissza tudott kapaszkodni, végül pedig Lewis Hamilton büntetése révén hetedik lett.
A kétszeres bajnok újfent bizonyította, hogy mekkora tűz ég benne, a rádiós beszólásai pedig igazi gyöngyszemek voltak az egyébként nem túl izgalmas viadalon.
Végül pedig lássuk, kik fértek még fel az F1.com listájára. A hetedik hely Norrisé lett, majd holtversenyben jön Oscar Piastri és Isack Hadjar, végül pedig szintén holtversenyben a két Ferrari-pilóta, Charles Leclerc és Lewis Hamilton.
-crop-1200x800_640x427.jpg)