Kiss Sándor|2025. 12. 05. 07:30
A Ferrari hosszú távú együttműködést jelentett be a San Pellegrinóval.

A Ferrari már most a 2026-os szezonra készül, és ennek részeként hivatalosan is bejelentette legújabb partnerét: az ikonikus olasz ásványvízmárkát, a San Pellegrinót. A megállapodás hosszú távra szól, és nem csupán a Forma–1-re, hanem a Ferrari Challenge Trofeo Pirelli sorozatra is kiterjed.

A San Pellegrino a Scuderia Ferrari HP hivatalos partnere lett, amivel két olyan márka talált egymásra, amelyek a közlemény szerint világszerte az olasz minőség, stílus és részletgazdag kivitelezés szimbólumai. A partnerség célja, hogy olyan prémium élményeket hozzanak létre, amelyek egyszerre ötvözik a motorsport világát, az olasz életérzést és a kortárs kultúrát.

A tervek szerint a közös projektek között szerepelnek majd a Ferrari Style Centerrel közösen kidolgozott kezdeményezések, digitális tartalmak, valamint olyan élményalapú aktivitások, amelyek kifejezetten a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Ferrari bevonja új partnerét a már 1993 óta futó Ferrari Challenge Trofeo Pirelli márkakupába is, ezzel is erősítve az együttműködés mélységét.

Lorenzo Giorgetti, a Ferrari kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy az új megállapodás nem csupán üzleti szempontból jelentős, hanem szimbolikus értékkel is bír. Mint fogalmazott, „a Scuderia Ferrari mindig is az olasz szellemiségből merített erőt – abból az életfelfogásból, amely ötvözi a kézműves hagyományokat, a szépség iránti érzékenységet és a folyamatos fejlődésre való törekvést. A San Pellegrinóban pontosan ezt a szellemiséget látjuk visszatükröződni.”

Giorgetti kitért arra is, hogy a Ferrari célja egyre inkább az, hogy a szurkolóknak ne csak versenyélményt, hanem teljes értékű életstílus-élményt kínáljon.

„Az ő törekvésük, hogy a hétköznapi pillanatokat is különlegessé tegyék, nagyon hasonlít a mi küldetésünkhöz, hogy a teljesítményt mindig új szintre emeljük. Együtt olyan élményeket szeretnénk létrehozni, amelyek egyszerre autentikusan olaszok és előremutatók – olyanokat, amelyek egyszerre tisztelegnek a közös örökségünk előtt, és új utakat nyitnak a fiatalabb generációk felé.”

A Ferrari a napokban egy másik nagy, történelmi léptékű megállapodást is bejelentett.

Élő közvetítés