Ahogy az az Olasz Nagydíjon bejátszott rádióüzenetből is kiderült, Verstappen tudott róla, hogy Norris kiállása lassúra sikerült, és hogy ezért cserélt pozíciót Piastri és Norris a monzai futamon.
Viszont honnan tudott erről - tette fel a kérdést a BBC egyik olvasója a rutinos F1-riporter Andrew Bensonnak, aki utánajárt, majd így írt erről a BBC kérdezz-felelek cikkjében:
„Ez utalás a Verstappen és mérnöke, Gianpiero Lambiase közötti rádióbeszélgetésre, amelyben Lambiase közölte vele, hogy Norris és Piastri helyet cserélt. Verstappen így válaszolt: 'Ha! Mert lassú volt a bokszkiállása?'"
„A Red Bull azt mondja, nem tájékoztatták Verstappent a lassú bokszkiállásról, és azt a pálya körüli óriási televíziós képernyőkön láthatta."
„Nem szokatlan, hogy az F1-es pilóták észreveszik ezeket a dolgokat. Ezzel együtt Verstappen mindenképpen az egyik legfigyelmesebb pilóta. Ez is egy példa arra, hogy mennyi tartalék kapacitása van az autóban."
„Ez egy olyan tulajdonság, amely minden nagy pilótát megkülönböztet. A legjobb pilótáknak kevesebb agykapacitást kell felhasználniuk az autó vezetéséhez. Ezáltal rengeteg mentális kapacitásuk marad más dolgokra."
„Verstappen ennek egyik legjobb példája. Fernando Alonso egy másik. A vezetés olyan természetesen jön nekik, hogy rengeteg idejük és mentális kapacitásuk marad más információk feldolgozására."