A Red Bull új fejlesztésekkel próbálja segíteni Max Verstappent abban, hogy megszerezze első szingapúri győzelmét, és folytassa világbajnoki harcát a McLaren pilótái ellen.

A négyszeres világbajnok holland eddig nyolc alkalommal versenyzett a Marina Bay-pályán, de győzni sosem tudott, legjobb eredménye két második hely.

Idén viszont két futamot is megnyert zsinórban, Olaszországban és Azerbajdzsánban, ahol a Monzában bemutatott új padlólemez nagy szerepet játszott a sikerben. Ez az elem alacsony leszorítóerős pályákon volt különösen hatékony, ám Szingapúr teljesen más kihívást jelent, hiszen magas leszorítóerőt igényel.

A Red Bull ezért új első szárnnyal érkezett, amely nagyobb hajlítással kialakított szárnyelemekkel nagyobb terhelést ad le, miközben megőrzi a stabil áramlást.

Emellett új motorborítást is hoztak, amely nagyobb kivezető nyílással javítja a hűtést – ez pedig kulcsfontosságú tényező a forró, párás környezetben.

Míg a Red Bull fejleszt, a McLaren és a Ferrari nem hozott új elemeket erre a hétvégére. A Mercedes egy átalakított első szárnyelemet hozott a megfelelő egyensúly érdekében, az Aston Martin, az Alpine, a Haas, a Racing Bulls, a Williams és a Sauber viszont változatlan autóval áll rajthoz.

A Red Bull abban bízik, hogy az újítások elégnek bizonyulnak ahhoz, hogy Verstappen végre megtörje szingapúri sikertelenségét.