A holland versenyző különleges engedélyt kapott arra, hogy GT3-as gépekkel versenyezhessen az ikonikus Nordschleife pályán. Verstappen egyébként is nagy kedvelője a túraautó-sportnak, gyakran indul zárt kerekű kategóriákban online szimulátorversenyeken is.
Helmut Marko már be is jelentette, hogy Verstappen nevez a rangos Nürburgringi 24 órás futamra, amit minden évben júniusban rendeznek. Ha sikerül neki ott is nyernie, akkor Niki Lauda után ő lesz a második Forma-1-es világbajnok, aki legyőzte a hírhedt „Zöld Pokol" kihívását.
A négyszeres világbajnok előkészületei egy titkos teszttel kezdődtek májusban, amikor az Emil Frey Racing Ferrari 296 GT3-asával hajtott. Hihetetlen módon már néhány kör alatt megdöntötte a pályarekordot.
A #31-es autóban Verstappen kezdte a versenyt, aki az első két etapban ült a volán mögött. Harmadikként rajtolva a holland pilóta már az első kanyarban átvette a vezetést, aztán végig fölényben maradt.
Bruce Jones kommentátor külön kiemelte Verstappen „szokatlan" teljesítményét a nézőknek az első órás szakasz után. „Most éppen 20 másodperces az előnyük" – mondta Jones. „Ez nagyon szokatlan ebben a sorozatban. Ennyivel vezet Max Verstappen az Emil Frey Racing Ferrarijával."
A Red Bull pilótája még egy órát vezetett, aztán átadta Chris Lulhamnak a kormányt, aki már több mint egyperces előnnyel folytathatta. Lulham végül 20 másodperces fölénnyel nyert, így Verstappen megszerezte első sikerét ezen a legendás pályán.