A 18 éves tehetség az egyik legnehezebb kihívással nézett szembe, amikor bemutatkozott a motorsport csúcsán, miután átvette Lewis Hamilton helyét, aki a Ferrarihoz igazolt.
Antonelli rekordokat döntött F1-es pályafutása kezdetén. Az olasz versenyző a harmadik legfiatalabb F1-es nagydíjindulóvá vált Ausztráliában, ahol a kihívást jelentő vegyes körülmények között helytállt. A csalódást keltő 16. rajthelyet követően, amit padlólemez-sérülés okozott, negyedikként ért célba.
A Mercedes-pilóta Max Verstappen rekordját is megdöntötte, amikor a Kínai Nagydíjon 18 évesen és 224 naposan a legfiatalabb pilótává vált, aki élen állt egy F1-es nagydíjon. Emellett Hamilton 2007-es mclarenes bemutatkozása óta az első újonc, aki első három nagydíján pontot szerzett.
Montoya ennek ellenére úgy véli, hogy a Racing Bulls pilótája, Isack Hadjar „messze" a legjobb újonc a 2025-ös F1-es mezőnyben, mert Antonelli nem teljesített, amikor a legtöbbet várták tőle Bahreinben. A kolumbiai szerint Gabriel Bortoleto az időmérőkön imponált, ám a futamokon nem.
„Kitartok amellett, hogy a fiatal pilóták közül továbbra is Hadjar a legjobb. Messze ő a legjobb" – nyilatkozta Montoya az AS-nek. „Bortoleto nagyon jó időmérőket futott, de nem túl jó versenyeket. Bortoleto versenyei jók voltak Hülkenberggel szemben."
„Antonelli? Úgy tűnik, hogy hiányzott neki valami. Nem volt rossz. Azt hittem, Antonelli legyőzi Russellt Bahreinben, de nem tette. Emlékszem, a Forma-2-es bokszutcában néztük a versenyt, és még csak közel sem volt hozzá. Nem volt ott, nem teljesített megfelelően" – folytatta a hétszeres F1-győztes.
„Bonyolult, mert a versenyeken, amik következtek [Ausztráliában és Kínában], összetörte az autót, megrongálta a padlólemezt. Japánban jól teljesített a futam végén, de egy kicsit későn."
Eközben Verstappen és Bin Szulajm konflikusa újabb aggasztó pletykákat szül, míg Russell érdekes titkokat fedett fel Hamilton mercedeses szerződéséről.