Miközben a Forma–1-es mezőny nagy része már a 2026-os szabályváltozásokra koncentrál, a Red Bull továbbra sem vesz vissza az idei autó fejlesztéséből, hogy segítse Max Verstappen felzárkózását a világbajnoki pontversenyben vezető McLaren pilótákhoz.
A konstruktőri bajnokságot Szingapúrban bebiztosító McLaren az utóbbi hat futamon mindössze egyetlen fejlesztési csomagot hozott, ezzel szemben a Red Bull csak az austini versenyhétvégén szakította meg kilenc fordulón át tartó folyamatos fejlesztési sorozatát.
A szingapúri futamot követően Laurent Mekies csapatfőnök már jelezte Verstappennek, hogy újabb előrelépést tettek, és további fejlesztések is várhatóak. Az austini dupla győzelem után Helmut Marko, a csapat motorsport-tanácsadója is megerősítette ezt az irányvonalat. "Van még néhány ász a tarsolyunkban, bár a pontos időzítést egyelőre nem árulom el" – nyilatkozta az osztrák szakember az ORF-nek, majd hozzátette, hogy a közelmúltban bevezetett fejlesztéseknek köszönhetően már minden pályatípuson versenyképes az autójuk.
A Red Bull legutóbbi jelentős újítása a Szingapúrban debütált meredekebb első szárny egyelőre csak Verstappen autóján látható. Csapattársa, Juki Cunoda azonban Austinban már jelezte, hogy alig várja, hogy ő is kipróbálhassa az új elemeket.
Közben az is kiderült, hogy a McLaren már nem hoz újabb elemeket, ugyanis Andrea Stella bejelentette, hogy befagyasztották az idei autó fejlesztését.
