hero image
dppi

Ezért lehet kifejezetten csábító Neweynak az Aston Martin

A Forma-1-es tervezőlegenda, Adrian Newey jövője a Red Bullnál nem tisztázott, miután az elmúlt hetekben szárnyra keltek a hírek arról, hogy egyik riválisuk szemet vetett rá.

Így böjtölte végig a Red Bull a hibrid korszak elejét

A Red Bull Racingnek sok keserű pirulát kellett lenyelnie a Forma-1 hibrid korszakának első éveiben. Adrian Newey és Christian Horner elárulta, mit tanultak ez idő alatt.

Newey: ha igazán okosak vagyunk, nem számít a szélcsatorna-idő korlátozása

A Red Bull Racing egyedüli csapatként nem tudta betartani a 2021-es szezonban a költségvetési sapkát, így egy pénzbüntetés mellett a szélcsatornában eltölthető idejüket is korlátozzák a következő idényben. Adrian Newey szerint ez nem okoz majd problémát nekik.

A Red Bull a büntetésükről: „Úgy is nehéz 10 ember ellen játszani, ha nálad van Messi...”

A Red Bull technikai igazgatója, Pierre Wache reagált az osztrák istálló tesztlehetőségeinek korlátozására, és úgy véli, nehéz dolguk lesz emiatt, hiába kiváló az aerodinamikai csapatuk.

A kiábrándult Newey majdnem a Ferrarihoz szerződött

Adrian Newey elismerte, hogy annyira kiábrándult a hibridéra elején a Renault Forma-1-es motorjaiból, hogy a visszavonulás mellett még azt a lehetőséget is megfontolta, hogy a nagy rivális Ferrarihoz szerződjön.

„A Red Bull autója fejletlenebb, mint a Haasé”

Az F1TV Tech Talkjának szakértője, Sam Collins szerint a Barcelonában látott Red Bull RB18 még messze volt a végleges formájától, és az egyik legegyszerűbb autó volt a mezőnyben.

A Ferrari és a McLaren eltérő megoldást talált a delfinezésre

A delfinezés, az autó elpattanása nagy sebességnél volt az egyik beszédtéma Barcelonában. E azt jelenti, hogy az autó fel-le ugrál, amikor a leszorítóerő kicsúcsosodik. Szinte minden csapat szenved tőle, míg a McLaren és a Ferrari eltérő megoldásokat talált.